Čtenářská gramotnost v podmínkách aprobačních předmětů studenta – Štěpán Dolejší
Štěpán Dolejší
Bakalářská práce
Čtenářská gramotnost v podmínkách aprobačních předmětů studenta
Reader's literacy in student approbation subjects
Anotace:
Tato práce se věnuje tématu čtenářské gramotnosti, zaměřuje se na její popis, analýzu a rozvoj v oblasti středoškolského odborného vzdělávání. Součástí analýzy je i vzájemná interakce gramotnosti čtenářské a funkční. Práce poukazuje na nedostatky ve čtenářské gramotnosti v jednotlivých aprobačních předmětech a předkládá metody pro její zlepšení.Abstract:
This thesis focuses on literacy skills. It concerns with its description, analysis and development of secondary education. Part of the analysis is the interaction of reading and functional literacy. The thesis points out the deficiencies in literacy skills of qualified subjects and presents methods for its improvement.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB1005
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2010
- Vedoucí: Jana Doležalová
- Oponent: Přemysl Štindl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Čtenářská gramotnost Jak vychovat z dítěte čtenáře?
Beatrice DUBOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků na primární škole s akcentem na vyučovací metody
Lenka HAWLICZKOVÁ