Plánování výuky a její průběh na příkladu vyučování němčiny jako cizího jazyka na 3. Základní škole v Chebu – Petra PAŽĎOROVÁ
Petra PAŽĎOROVÁ
Bakalářská práce
Plánování výuky a její průběh na příkladu vyučování němčiny jako cizího jazyka na 3. Základní škole v Chebu
Lesson Planning and a Teaching Performance - Shown on an example of teaching German as a foreign language to children at the 3rd Primary School in Cheb
Abstract:
This bachelor thesis describes the lesson planning and the teacher´s performance. The first part of this thesis focuses on the theoretical methods and materials used for the lesson planning. The second part includes authentic plans of three lessons of German language. For comparison, the actual lessons performed in the fifth-grade class at the 3rd Primary School in Cheb, are also described along with …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá plánováním a průběhem vyučování. V první části této práce se objevují teoretické podklady pro plánování výuky. Ve druhé části se nacházejí konkrétní plány pro tři vyučovací hodiny německého jazyka v 5. třídě na 3. Základní škole v Chebu a také srovnání těchto plánů se skutečným průběhem hodin.
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Dietmar Heinrich, Dipl. ped.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAŽĎOROVÁ, Petra. \textit{Plánování výuky a její průběh na příkladu vyučování němčiny jako cizího jazyka na 3. Základní škole v Chebu}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/l8k5ge/.
Jak správně citovat práci
PAŽĎOROVÁ, Petra. Plánování výuky a její průběh na příkladu vyučování němčiny jako cizího jazyka na 3. Základní škole v Chebu. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Odbourání strachu při používání mluveného německého jazyka ve vyučování a běžném životě
Sandra Obritzhauserová -
Strach a jeho odbourávání při používání mluveného německého jazyka ve vyučování a běžném životě
Sandra Obritzhauserová -
Efektivita vyučovaní německého jazyka prostřednictvím projektové výuky ve srovnání s tradičními výukovými metodami
Veronika Kubišová -
Dramatická výchova jako metoda vyučování německého jazyka na 1. stupni základní školy
Kateřina Sedláčková -
Online vyučování v procesu výuky německého jazyka na středních školách
Tereza Škrobánková -
Metoda CLIL ve výuce tématu první pomoci a německého jazyka na 2. stupni základní školy
Monika JUNGVIRTHOVÁ -
Učení v pohybu ve 3. ročníku základní školy
Jitka Rampáčková -
Pohybové aktivity žáků v 1. - 3. ročníku waldorfské základní školy
Veronika Vaňková