Marketing management mezinárodních kosmických projektů – Vlastimil Horák
Vlastimil Horák
Bakalářská práce
Marketing management mezinárodních kosmických projektů
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingem a managementem vybraných kosmických organizací a kosmických projektů. Teoretická část popisuje základní pojmy z oblasti marketingu a managementu a věnuje se významným kosmickým projektům a kosmickým organizacím. Dále také popisuje základní informace o organizacích olympijského hnutí a představuje olympijské hry. Na základě těchto znalostí je v praktické části …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with marketing and management of selected space organizations and space projects. The theoretical part describes basic concept of marketing and management and describes important space projects and space organizations. It also describes basic information about the organizations of the Olympic movement and introduces the Olympic Games. Based on this knowledge, a plan for organizing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORÁK, Vlastimil. \textit{Marketing management mezinárodních kosmických projektů}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/l96ywx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vytváření technických standardů jako proces mezinárodní politiky: Směrnice UNCOPUOS pro snížení množství kosmické tříště
Miloslav MACHOŇ -
Pobytový letní tábor Olympijské hry
Karolína PEŤOVSKÁ -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Informační grafika - Olympijské hry 2012
Monika KOŠŤÁLOVÁ -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Marketing Management and Marketing planning
Daria Komleva