Didaktické postupy učitele v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole – Karolína Skřečková
Karolína Skřečková
Bakalářská práce
Didaktické postupy učitele v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole
Didactic practices of a teacher in science education at kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje didaktickým postupům učitele v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole se zaměřením na organizační formy a výukové metody. Teoretická část práce popisuje vybrané didaktické postupy. V praktické části práce, která také popisuje realizaci výzkumu skrze hloubkové rozhovo-ry, jsou interpretována výsledná data výzkumu a navržená doporučení pro praxi.Abstract:
The bachelor thesis deals with didactic practices of teacher in science education at kin-dergarten mainly focused on forms of organization and teaching methods. The theoretical part describes selected didactic practices. In the practical part of the thesis is described process of research through in-depth inter-views. Also there are interpreted results of research and suggested recommendations for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Skřečková, Karolína. Didaktické postupy učitele v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Přírodovědné vzdělávání mimo třídu ve studijních programech Učitelství pro 1. stupeň
Iva Frýzová -
Analýza možností zájmového vzdělávání žáků s PAS v přírodovědné oblasti
Ivona Tichá -
Přírodovědné vzdělávání v přípravném ročníku základní školy
Šárka KODETOVÁ -
Přírodovědné vzdělávání na 1. stupni ZŠ při distanční výuce v době pandemie Covid-19
Michaela BAUDYŠOVÁ -
Metodické materiály pro přírodovědné vzdělávání na 2. stupni ZŠ
Pavlína Kuželová -
Přírodovědné experimenty v preprimárním a primárním vzdělávání
Martina Vlková -
Tvorba přírodovědného učitelského portfolia jako pedagogická strategie přírodovědného vzdělávání v mateřských školách
Jitka Datinská -
Otázky učitelů využívané v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole
Michaela Tomečková