Lucie Čadová

Bachelor's thesis

Kulturně podmíněné aspekty marketingové komunikace vybrané firmy

Cultural aspects of marketing communication in a selected company
Abstract:
Cílem předkládané bakalářské je formulace doporučení pro efektivní marketingovou komunikaci v dané společnosti s ohledem na kulturní aspekty zákazníků. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti interkulturního marketingu a představeny konkrétní přístupy k problematice. V praktické části je za užití pravého experimentu a statistického testování provedena analýza odlišných přístupů …more
Abstract:
The bachelor thesis aims to formulate recommendations for effective marketing communication in a selected company in relation to the cultural aspects of its customers. In the theoretical part, basic concepts of intercultural marketing are defined along with an introduction of specific approaches. In the practical part, using true experiment and statistical testing, the analysis of different approaches …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Michal Rosa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Business Management / Business Management