Bazální stimulace u jedinců s kombinovaným postižením – Bc. Petra Bezděková
Bc. Petra Bezděková
Master's thesis
Bazální stimulace u jedinců s kombinovaným postižením
Basal stimulation in individuals with multiple handicap
Abstract:
Téma diplomové práce nese název - Bazální stimulace u jedinců s kombinovaným postižením. Diplomová práce se zabývá konceptem Bazální stimulace, která je důležitou součástí podpory osob s kombinovaným postižením. Teoretická část obsahuje terminologické pojmy jako kombinované postižení, legislativně vymezuje vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, charakterizuje koncept Bazální stimulace …moreAbstract:
The topic of thesis is entitled - Basal stimulation in individuals with multiple disabilities. This thesis is based on concept of Basal stimulation, which is an important part of supporting people with multiple disabilities. Theory part includes terminology combined such as multiple disabilities,legislative delimit education of pupils with special needs and defines concept of Basal stimulation and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/lu7m4/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 5. 2015
- Supervisor: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ