Podmínky účinného učení zaměřeného na pohybové aktivity – Iveta HRABĚTOVÁ
Iveta HRABĚTOVÁ
Bachelor's thesis
Podmínky účinného učení zaměřeného na pohybové aktivity
Requirement for an effective teaching focused on movement activities
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit podmínky účinného učení zaměřeného na pohybové aktivity. V teoretické části bylo vymezeno několik důležitých pojmů, které úzce souvisí s učením a jeho efektivitou. Hlavním druhem učení, kterému byla věnována velká část této práce, bylo senzomotorické učení. Dále byly popsány pohybové dovednosti a také činitelé, které ovlivňují efektivitu celého procesu učení …moreAbstract:
The goal of this bachelor thesis was to find out the conditions of effective learning with the focus on motion activities. The most important points with a close correlation to learning and its efficiency were defined in the first theoretical part. A big part of this thesis was devoted to the important learning category called sensomotor. Further, motion dexterities as well as factors influencing the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. et PaedDr. Věra Kosíková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HRABĚTOVÁ, Iveta. Podmínky účinného učení zaměřeného na pohybové aktivity. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Psychology in Education
Theses on a related topic
-
Motivace a učení učitelů v projektech školy
Lenka Vojáčková -
Motivace k učení u dětí v ústavní výchově (dětský domov)
Anna Dolníčková -
Porovnání motivace k učení žáků na standardní základní škole, ScioŠkole a škole s daltonským vzdělávacím plánem
Kateřina Žahourková -
Motivace pro vzdělávání vysokoškolských studentů s duševním onemocněním
Tereza Haušildová