Michal Zobač

Bachelor's thesis

Využití online reklamy v předvolebních kampaních

Online advertising in election campaigns
Abstract:
Tato bakalářská práce analyzuje online marketingové strategie politických stran ANO a TOP 09. Cílem této práce je zjistit, zda si lidé všímají politických stran na vyhledáva-cích a sociálních sítích a zároveň jsem analyzoval, které kanály tyto strany využívají. Navrhnul jsem doporučení do dalších voleb, které se budou konat v roce 2021.
Abstract:
This bachelor thesis analyzes the online marketing strategies of two political parties called ANO and TOP 09. The aim of this work is to determine whether people notice political parties on search and social networks. I also analyzed which channels these parties use. I have proposed recommendations for the next elections which will take place in 2021.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Čestmír Benda

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses l9kdoj l9kdoj/2
22/5/2020
Folders
Files
IS4u, I.
23/5/2020
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.