Využití online reklamy v předvolebních kampaních – Michal Zobač
Michal Zobač
Bachelor's thesis
Využití online reklamy v předvolebních kampaních
Online advertising in election campaigns
Anotácia:
Tato bakalářská práce analyzuje online marketingové strategie politických stran ANO a TOP 09. Cílem této práce je zjistit, zda si lidé všímají politických stran na vyhledáva-cích a sociálních sítích a zároveň jsem analyzoval, které kanály tyto strany využívají. Navrhnul jsem doporučení do dalších voleb, které se budou konat v roce 2021.Abstract:
This bachelor thesis analyzes the online marketing strategies of two political parties called ANO and TOP 09. The aim of this work is to determine whether people notice political parties on search and social networks. I also analyzed which channels these parties use. I have proposed recommendations for the next elections which will take place in 2021.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Čestmír Benda
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative marketing and communication / Online marketing
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra
Názov
Vložil
Vložené
Práva