Výuka sloves u dětí-cizinců v předškolním věku – Bc. Bára Sobotková
Bc. Bára Sobotková
Diplomová práce
Výuka sloves u dětí-cizinců v předškolním věku
Teaching verbs to children-foreigners in preschool age
Anotace:
V jazykové výuce dětí-cizinců i při tvorbě samotných výukových materiálů je potřeba zohledňovat jazykový a kognitivní vývoj dítěte, postupovat v souladu s přirozeným procesem akvizice jazyka a vzít v potaz také typologii mateřského jazyka dětí-cizinců. Tato práce nabízí vhled do problematiky osvojování mateřského i dalšího/cizího jazyka u dětí, zejména pak do procesu akvizice sloves. Představuje český …víceAbstract:
Teaching foreign languages to children and developing educational materials for them should take into consideration the linguistic and cognitive development of the child. It should proceed in accordance with the natural process of language acquisition and reflect the typology of the mother tongue of children-foreigners. This work offers insight into the issue of native and foreign language acquisition …víceKlíčová slova
akvizice jazyka osvojování jazyka dítě-cizinec děti s OMJ čeština jako cizí jazyk didaktika češtiny jako cizího jazyka slovesa osvojování sloves předškolní věk výukové materiály language acquisition child-foreigner Czech as a foreign language teaching Czech as a foreign language verbs verb acquisition preschool age educational materials
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x17no/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2018
- Vedoucí: Mgr. Linda Doleží, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Alicja Ewa Leix, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Storybird and its Usage in Teaching Writing to Czech Upper Secondary Learners of English as a Foreign Language
Lenka Kašparová -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
Storybird and its Usage in Teaching Writing to Czech Upper Secondary Learners of English as a Foreign Language
Lenka Kašparová -
Korpus a jmenný rod ve výuce češtiny jako cizího jazyka
Barbora Kočařová -
Analýza příčin neporozumění v řečové dovednosti poslech s porozuměním v češtině jako cizím jazyku
Jitka LUKÁŠOVÁ