Mezigenerační srovnání postojů spotřebitelů k původu potravin ve vybraných zemích – Irina Zharkova
Irina Zharkova
Diplomová práce
Mezigenerační srovnání postojů spotřebitelů k původu potravin ve vybraných zemích
Intergenerational Comparison of Consumer Attitudes to the Food Products' Origin in Selected Countries
Anotace:
Hlavním cílem této práce je zjistit postoj spotřebitelů k původu potravinářských výrobků mezi generacemi X, Y a Z v České republice, Rusku a Číně. Dalším cílem této práce je prozkoumat, proč se spotřebitelé mohou vyhnout potravinářským výrobkům z některých zemí, a měřit úroveň etnocentrismu mezi třemi generacemi těchto tří zemí. K provedení tohoto výzkumu byla použita kvantitativní metoda elektronického …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to understand the attitude of consumers to the origin of food products between generations X, Y and Z in the Czech Republic, Russia and China. One of the non-final goals of this work is to investigate why consumers can avoid food products from some countries, as well as to measure the level of ethnocentrism among three generations of these three countries. To conduct …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143309
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2021
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Aleš Kubíček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZHARKOVA, Irina. \textit{Mezigenerační srovnání postojů spotřebitelů k původu potravin ve vybraných zemích}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/l9qgse/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Mezigenerační srovnání spotřebitelských postojů ke značkám kvality potravin na českém trhu
Denisa Bartoníková -
Stereotypy o národech střední Evropy: současný český pohled v mezigeneračním srovnání
Martina ČÍŽKOVÁ -
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
Sabina Rzayeva -
Exploring the Impact of Country of Origin on Turkish Consumer Perceptions in the Automotive Industry
Ozan Buğur -
Country of origin effect and the impact of brand nationality on the perception of quality in the luxury goods market
Silvie Dittertová -
Impacts of Ethnocentrism and Country of Origin on Purchase Decision in Tanzania
Grace Edward Mbwiga -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Consumers´ Typology on the Czech Market of Food Products Assigned by Quality Labels
Tomáš Sadílek