Martin Slabý
Master's thesis
Vstup české firmy na zahraniční trh
Expansion into new market by Czech Company
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je vypracování návrhů možností vstupu české firmy Choketopus na trh Spojených států amerických. Práce je rozdělena do tří částí. První část je teoretická a popisuje vznik nadnárodních společností a možnosti vstupu společností na zahraniční trhy. Druhá část je praktická a věnuje se analýze vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Prvky vnitřní analýzy jsou působení firmy na domácím …viacAbstract:
The goal of this diploma thesis is suggesting the possibilities of entering the market of United States for Czech company called Choketopus. Thesis is divided in three parts. The first part is theoretical and describes establishment of transnational companies and possibilities of entering a foreign market. The second part is practical and focuses on analysis of internal and external environment of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76035
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedúci: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Martin Stehlík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76035
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Vstup vybrané maďarské firmy na český trh
Dora Vargová -
Vstup podniku na zahraniční trh
Kateřina Burdová -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Vstup vybrané společnosti na zahraniční trh
Markéta Drábková -
Vstup firmy na zahraniční trh
Sabina Sinkovská -
Podmínky pro vstup zahraniční firmy na trh ČR
Jakub Bušek -
Vstup podniku na zahraniční trh
Tamara Hanáková