Bc. Vanesa Hogenová

Diplomová práce

GDPR a jeho dôsledky pre marketing firiem

GDPR and its consequences for corporate marketing
Abstract:
The diploma thesis deals with the impact of GDPR on the marketing strategies and practices of the company Calzedonia, with a specific focus on the company YZ. The secondary objectives are: to analyse the impact of GDPR regulations on selected marketing activities of the company, to show the company how to adapt to new legal requirements and still successfully achieve marketing goals, to explore current …více
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá dopadmi, ktoré GDPR prinieslo na marketingové stratégie a postupy spoločnosti Calzedonia, konkrétne na jednu z jej firiem YZ. Vedľajšími cieľmi sú: analyzovať dopady nariadení GDPR na vybrané marketingové aktivity spoločnosti, ukázať firme ako sa prispôsobiť novým právnym požiadavkám a stále úspešne dosahovať marketingové ciele, preskúmať aktuálne trendy v oblasti ochrany …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2023
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/pbd4u/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jan Mastný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví