Marketingový plán pro shisha bar Chilli-house – Kevin Özer
Kevin Özer
Bachelor's thesis
Marketingový plán pro shisha bar Chilli-house
Marketing plan for a shisha bar Chill-house
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je tvorba marketingového plánu pro bar s vodními dýmkami. První, tedy teoretická část práce, popisuje strukturu a metody používané při navrhování marketingového plánu. Praktická část práce, je poté zaměřena na konkrétní podnik, jeho charakteristiku a analýzu. V této části práce se nachází například SWOT analýzu, PESTLE analýzu, analýzu typického zákazníka a stanovení marketingových …viacAbstract:
The subject of this Bachelor thesis is the creation of a marketing plan for a shisha bar. The first, theoretical part of this thesis describes the structure and methods used for creation of marketing plan. The practical part of thesis, is focused on specific business, its characteristics and analysis. In this part of thesis, we find, for example, SWOT analysis, PESTLE analysis, analysis of a typical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Lucie Pražáková, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový plán vybraného sportovního klubu/ Marketingový plán sportovního klubu SK Kometa Prah
Viktor Mravčík -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Marketingový komunikačný mix vybraného podniku
Nina Karasová -
Vergleich der Marketingstrategien deutscher und tschechischer Teestuben
Denisa CZERWINSKÁ -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak