Strategický návrh pro vybraný podnik v cestovním ruchu – Kristina Muchová
Kristina Muchová
Bachelor's thesis
Strategický návrh pro vybraný podnik v cestovním ruchu
Strategic proposal for a selected company in tourism
Anotácia:
Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. V rámci teoretických východisek jsou rozebrány nástroje a analýzy sloužící k identifikaci prostředí podniku, jeho postavení na trhu a jeho konkurenceschop-nosti. Tyto teoretické nástroje byly využity a zpracovány na konkrétních fakto-rech, které se týkají daného podniku. Nejprve je zhodnocena finanční situace pod-niku, a to pomocí poměrových …viacAbstract:
Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2021. Within the theoretical basis, the tools and analyses used to identify an enter-prise is environment, market position and competitiveness are analysed. These theoretical tools have been used and processed on specific fact sheets relating to the undertaking. First, the financial position of the firm is assessed using ratios. This is followed by a situational …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Radovan Kožíšek, Ph.D.
- Oponent: Renata Kučerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Tourism Management / Marketing and Trade
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Thinking and Strategic Planning
Kaushal Patel -
Role of Business Intelligence in Strategic Business Planning
Arun Konda -
Strategický management vybraného podnikatelského subjektu - stavební firmy
Radim Kučera -
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Strategický management
Tomáš Jelínek -
Strategický management vybraného podniku
Zuzana Snítilová -
Strategický management ve vybraném podniku
Stanislava Šulcová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá