Pronajímatelný internetový obchod a jeho vizuální styl – Bc. Martin Dolenský
Bc. Martin Dolenský
Diplomová práce
Pronajímatelný internetový obchod a jeho vizuální styl
Rented e-shop and his corporate identity
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje tvorbě pronajímatelného obchodu, včetně jeho názvu, značky a krabic, které budou používány k propagačním účelům. Grafická část se kromě popisu realizace značky a krabic věnuje také teorii, která vysvětluje význam základních pojmů dané problematiky. V informatické části je popsána tvorba samotné aplikace internetového obchodu od analýzy a návrhu přes konkrétní řešení základních …víceAbstract:
This diploma paper deals with the creation of a leaseable e-shop, including its name, brand and boxes that will be used for its promotion. Besides the description of the brand and boxes creation, the graphic part also discusses the theory explaining meanings of the main terms for the concerned issue. The informatics part describes the creation of the e-shop application from its analysis and drafts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pnlr0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2010
- Vedoucí: doc. Mgr. Vítězslav Švalbach
- Oponent: doc. PaedDr. Jiří Eliška, RNDr. Jaroslav Ráček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingového plánu pro internetový obchod s oblečením
Daniel Mach -
Marketingový plán pro internetový obchod maltisk.cz
Miroslav Maloň -
Komparace online marketingových nástrojů a jejich využití pro internetový obchod
Hana Polášková -
Návrh marketingovej stratégie a komunikácie pre internetový obchod s numizmatikou
Matúš Kaleta -
Využiti on-line marketingových nástrojů pro internetový obchod
Marek Burkert -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Event marketing pro internetový obchod Fadee.cz
Jakub Večeřa