Pronajímatelný internetový obchod a jeho vizuální styl – Bc. Martin Dolenský
Bc. Martin Dolenský
Master's thesis
Pronajímatelný internetový obchod a jeho vizuální styl
Rented e-shop and his corporate identity
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje tvorbě pronajímatelného obchodu, včetně jeho názvu, značky a krabic, které budou používány k propagačním účelům. Grafická část se kromě popisu realizace značky a krabic věnuje také teorii, která vysvětluje význam základních pojmů dané problematiky. V informatické části je popsána tvorba samotné aplikace internetového obchodu od analýzy a návrhu přes konkrétní řešení základních …moreAbstract:
This diploma paper deals with the creation of a leaseable e-shop, including its name, brand and boxes that will be used for its promotion. Besides the description of the brand and boxes creation, the graphic part also discusses the theory explaining meanings of the main terms for the concerned issue. The informatics part describes the creation of the e-shop application from its analysis and drafts …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 1. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/pnlr0/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 2. 2010
- Supervisor: doc. Mgr. Vítězslav Švalbach
- Reader: doc. PaedDr. Jiří Eliška, RNDr. Jaroslav Ráček, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Applied Informatics / Applied Informatics
Theses on a related topic
-
Návrh marketingového plánu pro internetový obchod s oblečením
Daniel Mach -
Marketingový plán pro internetový obchod maltisk.cz
Miroslav Maloň -
Komparace online marketingových nástrojů a jejich využití pro internetový obchod
Hana Polášková -
Návrh marketingovej stratégie a komunikácie pre internetový obchod s numizmatikou
Matúš Kaleta -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Event marketing pro internetový obchod Fadee.cz
Jakub Večeřa -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM