Didaktická pomůcka a její tvorba jako prostředek pro vzdělávání žáků s lehkou mentální poruchou na II. stupni ZŠ – Bc. Edita KREJČÍ
Bc. Edita KREJČÍ
Diplomová práce
Didaktická pomůcka a její tvorba jako prostředek pro vzdělávání žáků s lehkou mentální poruchou na II. stupni ZŠ
Didactic aid as a didactic means of education - its creation and verification in the process of education of pupils with special educational needs
Anotace:
Předložená diplomová práce se zaměřuje na tvorbu a ověření efektivity konkrétní didaktické pomůcky ve vzdělávacím prostředí školy pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Cílem výroby látkové knihy a posouzení jejího praktického použití za pomoci dotazníku u vybrané skupiny respondentů je vytvořit specifický didaktický prostředek pro usnadnění práce s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami …víceAbstract:
The submitted diploma thesis focuses on the creation and verifying the effectiveness of a specific teaching aid in the educational environment of the school for pupils with special educational needs. The aim of the fabric book production and an assessment of its practical application using a questionnaire for a selected group of respondents is to create a specific didactic tool to facilitate work with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Pavlína Částková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KREJČÍ, Edita. \textit{Didaktická pomůcka a její tvorba jako prostředek pro vzdělávání žáků s lehkou mentální poruchou na II. stupni ZŠ}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/la7phe/.
Jak správně citovat práci
KREJČÍ, Edita. Didaktická pomůcka a její tvorba jako prostředek pro vzdělávání žáků s lehkou mentální poruchou na II. stupni ZŠ. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Učitelství techniky pro střední školy a praktických činností pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva