Vztah akademické motivace, smyslu života a akademického výkonu u studentů medicíny – Bc. Lenka Stodolová
Bc. Lenka Stodolová
Bakalářská práce
Vztah akademické motivace, smyslu života a akademického výkonu u studentů medicíny
Associations between academic motivation, meaning of life and academic performance in medical students
Anotace:
Práce se zaměřila na vztah akademické motivace, smyslu života a akademického výkonu u studentů medicíny. Hlavním cílem bylo prozkoumat, zda určité typy motivace ke studiu, postulované v rámci sebedeterminační teorie, více souvisí s životní smysluplností než jiné. Dalším cílem bylo zjistit, jestli některé typy akademické motivace a životní smysluplnost souvisí se studijním prospěch nebo časem stráveným …víceAbstract:
This study explored the correlation between academic motivation, meaning of life and academic achievement among medical students. The research aimed to investigate whether particular types of academic motivation, postulated within the framework of self-determination theory, are related to the meaningfulness of life more than others. Another goal of this study was to find out whether some types of academic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tn8n3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Tatiana Malatincová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Zuzana Slováčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Functioning of the Perceived Locus of Causality for Sex Scale: A Journey From the Self-Determination Theory to Psychological Networks
Anna Rabelová -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Vztah akademické prokrastinace k locus of control a základním psychologických potřebám podle teorie sebedeterminace
Nikolas Komenda -
Akademická motivace, well - being a hodnoty studentů během studia současně pracujících v určitém typu pracovního úvazku
Barbora Hořáková -
Motivace VŠ studentů mladších 25 let ke kombinovanému studiu a jejich integrace do studia
Julie Pospíchalová -
Motivace ke studiu psychologie
Daniel CABÁK -
Motivace ke studiu a vztah k self u studentů Masarykovy univerzity
Barbora Babičová -
Reflexe dřívějšího života dětí v pěstounské péči z perspektivy kvality jejich života v dospělosti
Kateřina Voldánová