Experimentální výzkum vnímání uživatelů neblokujících a blokujících internetovou reklamu – Tomáš Rak
Tomáš Rak
Diplomová práce
Experimentální výzkum vnímání uživatelů neblokujících a blokujících internetovou reklamu
Experimental research on the user perception of non-blocking and blocking internet advertising
Anotace:
Hlavním tématem této práce je blokování reklamy na internetu. Cílem práce je zjistit, zda se liší vnímání obsahu internetových stránek uživateli za situací, kdy je reklama blokovaná a kdy není. Prvně bude v práci vysvětleno, čím se zabývá internetový marketing a jaké druhy internetové reklamy existují. Dále bude provedena rešerše uskutečněných výzkumů na téma blokování reklamy na internetu a bude vysvětleno …víceAbstract:
The main topic of this work is blocking advertising on the Internet. The aim of the thesis is to find out whether the content perception of websites differs in situations when the advertisement is blocked and when it is not. Firstly, it will be explained what Internet marketing is and what types of internet advertising exists. Then, research will be carried out on the topic of ad blocking on the Internet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72574
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2018
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Jiří Přibil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72574
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Blokování internetové reklamy a jeho hrozby
Tomáš Komárek -
Blokovanie online reklamy v Českej republike
Sylvia Holúbková -
Moduly pro blokování reklam v prohlížeči Mozilla Firefox
Stanislav Kukal -
Economics of Internet Advertising
Lucie Langmajerová -
Internet jako inzertní médium
Michaela Pařenicová -
Internet jako inzertní médium
Zdeněk Netolický -
Internet a reklama
David Zapletal -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková