Tomáš Rak

Diplomová práce

Experimentální výzkum vnímání uživatelů neblokujících a blokujících internetovou reklamu

Experimental research on the user perception of non-blocking and blocking internet advertising
Anotace:
Hlavním tématem této práce je blokování reklamy na internetu. Cílem práce je zjistit, zda se liší vnímání obsahu internetových stránek uživateli za situací, kdy je reklama blokovaná a kdy není. Prvně bude v práci vysvětleno, čím se zabývá internetový marketing a jaké druhy internetové reklamy existují. Dále bude provedena rešerše uskutečněných výzkumů na téma blokování reklamy na internetu a bude vysvětleno …více
Abstract:
The main topic of this work is blocking advertising on the Internet. The aim of the thesis is to find out whether the content perception of websites differs in situations when the advertisement is blocked and when it is not. Firstly, it will be explained what Internet marketing is and what types of internet advertising exists. Then, research will be carried out on the topic of ad blocking on the Internet …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 5. 2018
  • Vedoucí: Michal Novák
  • Oponent: Jiří Přibil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72574

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management