Posilování vlivu Číny v regionu CEE prostřednictvím investic v rámci platformy 16+1 – Bc. Barbora Vozáryová
Bc. Barbora Vozáryová
Bakalářská práce
Posilování vlivu Číny v regionu CEE prostřednictvím investic v rámci platformy 16+1
Strengthening the influence of China in the CEE region through investments within the 16 + 1 platform
Anotace:
Zadání: Cílem této práce bude analyzovat růst vlivu Číny na dění v regionu střední a východní Evropy od založení platformy 16+1 v roce 2012. V rámci této práce bude zkoumán zájem Číny o tuto oblast, co Čínu vede k této ekonomické spolupráci a jakým způsobem ji realizuje. Práce bude vypracována formou případové studie.Abstract:
The main aim of this thesis is to analyse the expansion of China's influence in the region of Central and Eastern Europe since the establishing of the 16+1 platform in 2012. The thesis mainly deals with the China's interest in the region, and the China's motivation for economic cooperation and its actual shape. The thesis is a case study.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pibqk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2018
- Vedoucí: Mgr. Vladan Hodulák, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Fliegel
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní vztahy
Práce na příbuzné téma
-
Obchodní a investiční spolupráce mezi Českou republikou a Korejskou republikou, příklad investice HMMC v Nošovicích
Ondřej Šára -
Spolupráce daňových rájů a její vliv na přímé zahraniční investice
Vít Legner -
Private equity in CEE
Jakub Mičian -
Altman Z-score in CEE region - Useful tool or outdated theory?
Marcell Heisz -
Posílení commitmentu u obchodních týmů Xella CEE
Mária Okrucká -
Využití event marketingu při uvedení automobilu KIA Cee’d GT na český trh v roce 2013
Robert Böhm -
Podklad obchodní strategie společnosti CEE Logistic a.s.
Samuel Bartek -
Analýza pravidelných přepravních tras ve společnosti CEE Logistics a. s.
Grigorii Lysak