Marketingová strategie pro inovovaný výrobek – Bc. Monika Holíková
Bc. Monika Holíková
Diplomová práce
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Marketing strategy for innovated product
Anotace:
Tato diplomová práce zpracovává konkrétní případ marketingové strategie pro inovovaný výrobek. Jedná se o papírové sáčky se šestibarevným potiskem, které se chystá vyrábět firma Litobal s.r.o. sídlící v Moravských Budějovicích. Teoretická část práce je zaměřena na pojmy jako marketingový mix, marketingová strategie, inovace a inovovaný výrobek. Praktická část je zaměřena na analýzu problému a současnou …víceAbstract:
This diploma thesis processes a specific example of marketing strategy for an innovated product. The innovated product is a new type of paper bags printed with six different colors, which will be produced by the company Litobal, s.r.o. in Moravské Budějovice. The theoretical part of this thesis deals with descriptions of the marketing mix, marketing strategy, innovation and the innovated product. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/vnape/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Věra Plhoňová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
SWOT analýza vybraného minipivovaru
Dominika KONRÁDOVÁ -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Liliana Kopicová -
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Radim Valchář -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Rozhodnutí o rozvoji výrobkového portfolia (matice, BCG a GE)
Veronika Koželuhová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce
Tereza Lešetická