Winter in de Gouden Eeuw in beeld – Bc. Blanka JURANOVÁ
Bc. Blanka JURANOVÁ
Diplomová práce
Winter in de Gouden Eeuw in beeld
Winter in the Golden Age in picture
Anotace:
Diplomová práce se věnuje nizozemské zimní krajinomalbě v 17. století. Práce je rozdělena do šesti kapitol. První se věnuje nizozemskému výtvarnému umění v 17. století, druhá porovnává zimu jako roční období v 17. století a v současnosti. Další tři kapitoly pojednávají o jednotlivých autorech a jejich dvou vybraných dílech v chronologickém pořadí, tedy Pieter Bruegel starší, Hendrick Avercamp a Jan …víceAbstract:
This master thesis focuses on the Dutch winter landscape art in the 17th century. It's divided to six chapters. The first one talks about the Dutch art in the 17th century, the second one compares winter as a season in the 17th century and now. FOllowing three chapters focus on the painters and their works in the chronological order - Pieter Bruegel the Elder, Hendrick Avercamp and Jan van Goyen. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2015
Zveřejnit od: 24. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Drs. Bas Hamers, M.A.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JURANOVÁ, Blanka. Winter in de Gouden Eeuw in beeld. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 6. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Nizozemská filologie se zaměřením na odborný jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Johana Rybářová -
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Autonomie umění mimo instituce umění
Filip Hauser -
Využití nových médií a prezentace digitálního umění na Brno Art Open (2008–2022). Příspěvek k lokální historii mediálního umění
Simona Hladůvková -
Muzeum jako misto prezentace umeni, MuseumsQuartier a Museum Moderner Kunst Stiftung Ludwig Wien
Lucie Drdová -
Kybernetické umění 2. poloviny 20. století. Přínos Jasii Reichardtové pro umění nových médií
Hana Bělohradská
Název
Vložil
Vloženo
Práva