Návrh marketingové strategie firmy Alfa Return Wine s.r.o. – Bc. Miroslava Příložná
Bc. Miroslava Příložná
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie firmy Alfa Return Wine s.r.o.
Alfa Return Wine Ltd. New Marketing Strategy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro firmu Alfa Return Wine, s.r.o., jejíž hlavním cílem je navrhnout vhodnou marketingovou strategii, která by rozšířila povědomí o firmě mezi současnými i potenciálními zákazníky a tím zvýšila návštěvnost vinotéky. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje pojmy v oblasti strategického řízení a marketingu na …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the design of a new marketing strategy for Alfa Return Wine Ltd. The main aim of the diploma thesis is to design a suitable and an appropriate new strategy to help spread an awareness of the company among present and future customers, which would lead to increase visitors in the company. The diploma thesis contains two parts, the theoretical and the empirical part. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Opční strategie a možnosti jejich použití
Tomáš Pfeiler -
ANALYSIS OF THE EXTERNAL ENVIRONMENT OF THE SELECTED COMPANY
Maria Gracheva -
Effects of the environmental measures of ZSNP, a.s. on internal and external environment
Lucia Klimková -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Marketing analysis of selected company - Vietnamese dairy company Vinamilk
Huyen Linh Pham -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Marketing Analysis of a Vietnamese coffee company - Trung Nguyen Legend
Thi Thanh Huyen Do -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva