Vliv uživatelských charakteristik na šíření virálního sdělení – Jiří Wolf
Jiří Wolf
Bakalářská práce
Vliv uživatelských charakteristik na šíření virálního sdělení
User characteristics influence on the spread of viral communication.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na testování a následnou analýzu marketingového sdělení na sociální síti Facebook. Cílem práce je analyzovat vliv uživatelských charakteristik na šíření virálního sdělení. Úvodem své teoretické části vysvětluji podstatu virálního marketingu a podmínky, za kterých se marketingové sdělení stává virálním. Představuji základní možné prvky virálního sdělení a body jeho šíření …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on testing and analysis of marketing communication on the social network Facebook. The aim is to analyze user characteristics influence on the spread of viral communication. At the outset of its theoretical part explains the essence of viral marketing and the conditions under which it becomes a viral marketing message. Introduce the basic elements of possible viral communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Tomáš Kincl, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
On selected end-user issues in usable security
Vlasta Šťavová -
Uživatelské třídění rostlin ve výuce na 1. stupni z pohledu učebnic
Veronika Cahová -
Virální marketing a sociální sítě
Tomáš Bittner -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh
Název
Vložil
Vloženo
Práva