Vliv značky na konkurenceschopnost firmy v cestovním ruchu – Kristián Hynek
Kristián Hynek
Bachelor's thesis
Vliv značky na konkurenceschopnost firmy v cestovním ruchu
Anotácia:
Téma práce "Vliv značky na konkurenceschopnost firmy v cestovním ruchu" se věnuje udržení a především zesílení jména, značky firmy pro konkurenceschopnost v cestovním ruchu. Zdrojem analýzy byla zvolena firma Čedok, a.s., jež působí na českém trhu již od roku 1920. Teoretická část se zaměřuje na význam značky pro cestovní ruch a její úlohu pro posílení konkurenceschopnosti v tomto odvětví. V praktické …viacAbstract:
The Topic of the Bachelor Thesis "Impact on Competitiveness Brands Company in Tourism" devotes to Preservation and especially to Intensification of the Name, Brand of the Company for Competitiveness in Tourism. As a Source of an Analysis was picked Company Čedok a.s., which operates on Czech Market since 1920. Theoretical Part is focused on the Importance of the Brand as well as on the strenghtening …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/lax7ol/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bachelor programme / odbor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Regional Tourism Competitiveness in Vietnam
Ai Nhu Huynh Nguyen -
Incentivní cestovní ruch z pohledu hotelu
Hugo Jandl -
Kulturní cestovní ruch v Plzni
Tereza Uhlířová -
Cestovní ruch na Slavičínsku aneb jak přilákat turisty.
Lucie Váňová -
Cestovní ruch osob se zdravotním postižením
Petra Hanáková -
Movie-induced tourism. Analysis of benefits and challenges for destination marketing and development
Daria Kireeva -
Tourism Analysis of the City of Kyiv
Oleksii Makhniuk -
Tourism Analysis of Prague and Strategic Suggestion for Future Development
Lukáš Vondra
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Jeřábek, T.
22. 5. 2017