Economics of Internet Advertising – Lucie Langmajerová
Lucie Langmajerová
Diplomová práce
Economics of Internet Advertising
Ekonomie internetové reklamy
Anotace:
Hlavním cílem této práce je zjistit, co nejvíce přispívá pravděpodobnosti kliknutí, stejně tak jako ohodnotit cenovou výhodnost jednotlivých charakteristik banerů. Dále by pak tato práce měla pomoci mediálním plánovačům lépe optimalizovat kampaně z pohledu nákladů a uskutečněných kliků. Hlavními použitými ekonometrickými metodami je logistická regrese a rozhodovací strom. Pro zahrnutí cenové metriky …víceAbstract:
The goal of this thesis is to answer the question what are the main drivers of the click probability as well as evaluate price efficiency of banner dimensions. Moreover, this work should help media planners to better optimize campaigns from the perspective of both costs and generated clicks. The main econometric methods used are logistic regression and decision tree. Furthermore, to involve price metric …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73492
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
- Vedoucí: Martin Janíčko
- Oponent: Helena Chytilová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73492
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomická analýza
Práce na příbuzné téma
-
Credit score model via GAS model and logistic regression
Nela Hendrichová -
Logistic regression improvements for credit scoring development
Nikolai Pravdin -
Multinomická logistická regrese, Trojcestné ROC, VUS
Juraj Kapasný -
Logistická regrese v systému Statistica
Tetiana Boiko