Bára Němečková
Bachelor's thesis
Tendence v porušování etické regulace reklamy
Tendency in Violation of Ethical Regulation of Advertising
Abstract:
Reklama se stala nedílnou součástí moderní společnosti. Denně nás informuje a ovlivňuje naše rozhodování. S velkým množstvím reklamních sdělení roste i tlak na originalitu a odlišení od konkurence, což může v některých případech vést k porušování etických norem a následným stížnostem na reklamu. Důvodem pro bližší zkoumání tématu tendencí porušování etické regulace reklamy je tedy zejména negativní …moreAbstract:
Advertising has become an integral part of modern society. It informs us and influences our decisions on a daily basis. With the abundance of advertising messages, there is increasing pressure to be original and to differentiate oneself from the competition, which in some cases can lead to violations of ethical standards and ensuing complaints about advertising. The reason for looking more closely …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/153226
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2024
- Supervisor: Pavel Godický
- Reader: Karel Kutnohorský
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika a právo v podnikání
Theses on a related topic
-
Exploring the corporate codes of ethics of technological companies in India and comparison with the Indian legal framework
Lester Aranha -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Advertising Coca-Cola: Development of Language and Style in Advertising Texts of the Coca-Cola Company
Barbora BLAŽKOVÁ -
Pohled společnosti na etický kodex reklamy
Ľuboš Kubena -
Porušování etického kodexu reklamy na příkladu sexismu
Petra Jílková -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Adam Goranov -
Etický kodex reklamy
Dominik Kameš -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Helena Simonová