Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku – Bc. Magomed Magomedov
Bc. Magomed Magomedov
Bakalářská práce
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Use of new tools of marketing communication mix in the promotion of a selected company
Anotace:
Práce se zabývá teoretickým vymezením nových nástrojů marketingového komunikačního mixu a jejich praktickým využitím v rámci propagace vybraného podniku. Pozornost je věnována zejména internetovému marketingu, marketingu na sociálních sítích a možnostem využití affiliate marketingu (partnerského marketingu). Ve vlastní práci jsou zkoumány možnosti využití těchto nových komunikačních nástrojů v oblasti …víceAbstract:
The thesis deals with the theoretical definition of new tools of marketing communication mix and their practical use in the promotion of a selected company. Attention is paid especially to internet marketing, marketing on social networks and the possibilities of using affiliate marketing (partner marketing). The possibilities of using these new communication tools in the field of tourism are explored …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/u2q1s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Veronika Březinová
- Oponent: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Affiliate marketing jako marketingový kanál firem
Dominik Vlach -
Affiliate marketing
Jeroným Rod -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Affiliate marketing a analýza affiliate programu dané společnosti v ČR
Jan Veselý -
Affiliate Marketing and the Possibilities of its Use Today in Selected Company
Igor Petrenko -
Affiliate marketing a možnosti jeho dnešního využití ve vybrané společnosti
Petr Sedlačík -
Affiliate marketing a jeho výhody a nevýhody
Lukáš Němec