Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku – Bc. Magomed Magomedov
Bc. Magomed Magomedov
Bachelor's thesis
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Use of new tools of marketing communication mix in the promotion of a selected company
Abstract:
Práce se zabývá teoretickým vymezením nových nástrojů marketingového komunikačního mixu a jejich praktickým využitím v rámci propagace vybraného podniku. Pozornost je věnována zejména internetovému marketingu, marketingu na sociálních sítích a možnostem využití affiliate marketingu (partnerského marketingu). Ve vlastní práci jsou zkoumány možnosti využití těchto nových komunikačních nástrojů v oblasti …moreAbstract:
The thesis deals with the theoretical definition of new tools of marketing communication mix and their practical use in the promotion of a selected company. Attention is paid especially to internet marketing, marketing on social networks and the possibilities of using affiliate marketing (partner marketing). The possibilities of using these new communication tools in the field of tourism are explored …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/u2q1s/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Veronika Březinová
- Reader: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAGOMEDOV, Magomed. \textit{Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/lblhx4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Affiliate marketing jako marketingový kanál firem
Dominik Vlach -
Affiliate marketing
Jeroným Rod -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Affiliate marketing a analýza affiliate programu dané společnosti v ČR
Jan Veselý -
Affiliate Marketing and the Possibilities of its Use Today in Selected Company
Igor Petrenko -
Affiliate marketing a možnosti jeho dnešního využití ve vybrané společnosti
Petr Sedlačík -
Affiliate marketing a jeho výhody a nevýhody
Lukáš Němec