LMS Moodle - podpora studentů se zrakovým postižením – Eva SCHÄFFEROVÁ
Eva SCHÄFFEROVÁ
Bakalářská práce
LMS Moodle - podpora studentů se zrakovým postižením
LMS Moodle - support for students with visual impairment
Anotace:
Výsledkem práce, která se zabývá přístupností LMS Moodle provozovaného Centrem informačních technologií Ostravské univerzity, je odhalení možných bariér tohoto e-learningového systému pro studenty s různými typy zrakových postižení. Bakalářská práce LMS Moodle ? podpora studentů se zrakovým postižením je obsahově rozdělena na dvě základní části ? teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou uvedeny …víceAbstract:
The result of this work, concerning the accessibility of LMS Moodle run by the Centre of Information Technologies of the University of Ostrava, is the revelation of possible barriers of this e-learning system for students with all kinds of visual impairment. Bachelor thesis LMS Moodle ? support for students with visual impairment is divided into two basic parts ? theoretical and practical. In the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2012
Zveřejnit od: 19. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martin Žáček
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHÄFFEROVÁ, Eva. LMS Moodle - podpora studentů se zrakovým postižením. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 6. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Vyučovací kompaktní disk pro předmět UA391s názvem: Psychologie pro školní praxi
Jan Schuma -
Použitelnost a přístupnost systému Moodle pro handicapované uživatele
Petr LANDSMAN -
Tvorba výukových materiálů v LMS Moodle
Ondřej Melichar -
Komparace vybraných LMS prostředí
Veronika Ochová -
Analýza a návrh LMS pro základní školy
Jakub Stibůrek -
Podpora výuky matematiky v LMS Moodle s využitím Maple T.A.
Milan Valúšek -
LMS pro Liferay Portal
Ľubomír Lacika -
Využití LMS pro interní vzdelávání ve společnosti Kentico
Maroš Klimovský