Bc. Jason Monroe Helmer

Bakalářská práce

Cultivating Language Learning: The Effectiveness of Experiential and Project-Based ESL Learning in an Agricultural Setting

Cultivating Language Learning: The Effectiveness of Experiential and Project-Based ESL Learning in an Agricultural Setting
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá integrací zážitkové a projektové výuky v kontextu ESL (angličtina jako druhý jazyk), konkrétně v zemědělském prostředí. Využívá teorie Johna Deweyho, Kurta Lewina a Jeana Piageta o zkušenostním učení a kognitivním vývoji k tomu, aby zkoumala, jak praktické zkušenosti z reálného světa mohou zlepšit osvojování anglického jazyka u studentů ESL. Studie byla provedena na soukromé …více
Abstract:
This thesis explores experiential and project-based learning integration within an ESL (English as a Second Language) context, specifically in an agricultural setting. By leveraging the theories of John Dewey, Kurt Lewin, and Jean Piaget on experiential learning and cognitive development, the research investigates how real-world, hands-on experiences can enhance English language acquisition among ESL …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta