Návrh marketingové strategie České rugbyové unie – Bc. Alexandra Zítková
Bc. Alexandra Zítková
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie České rugbyové unie
Design of Czech Rugby Union’s marketing plan
Anotace:
Práce je rozdělena tradičně na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou představena východiska jak z oblasti marketingu, sportu a sportovního marketing, tak východiska pro analýzy použité v praktické části. Praktická část představuje prostředí ragby spolu s fungováním národního svazu. Toto fungování organizace je analyzováno pomocí zvolených nástrojů, a na základě výsledků došlo k navržení …víceAbstract:
Thesis is contained of theoretical and practical parts. Theoretical part-contains literature review of marketing, sport, and sport marketing environment. Also, the background of chosen marketing analyses are reviewed. In practical part the national governing body is introduced. The research in Czech rugby community was realized and data were used fordesigning marketing strategy and budget for the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qn971/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 7. 2021
- Vedoucí: Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Jiří Novotný, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu