Rizika interakce asistenta pedagoga a žáka se speciálními vzdělávacími potřebami – Mgr. Barbora MIČKOVÁ
Mgr. Barbora MIČKOVÁ
Master's thesis
Rizika interakce asistenta pedagoga a žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
Risks of interaction between a teaching assistant and a pupil with special educational needs
Anotácia:
Předkládaná diplomová práce nese název "Rizika interakce asistenta pedagoga a žáka se speciálními vzdělávacími potřebami". Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zabývá vzděláním a vzděláváním žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. Druhá kapitola se zaměřuje na asistenta pedagoga ve vzdělávacím systému. Třetí kapitola …viacAbstract:
The presented master thesis is called "Risks of interaction between a teaching assistant and a pupil with special educational needs". The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is composed from three chapters. The first chapter deals with the education and training of a pupil with special educational needs. The second chapter focuses on the teaching assistant in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Hana Novohradská
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIČKOVÁ, Barbora. Rizika interakce asistenta pedagoga a žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Special Pedagogy / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ