Bc. Jakub Dubravčík

Diplomová práce

Marketingová analýza spokojenosti zákazníků a návrhy strategického přístupu zvyšujícího její úroveň

Marketing analysis of the customer satisfaction and suggestions of strategic approach to increasing its level
Anotace:
Předmětem diplomové práce na téma "Marketingová analýza spokojenosti zákazníků a návrhy strategického přístupu zvyšujícího její úroveň" je analýza a zhodnocení současného stavu spokojenosti zákazníky, v tomto případě diváků na sportovní události konající se každoročně začátkem prosince v norském Lillehammeru. V teoretické části jsou uvedeny a vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu, mezi které …více
Abstract:
The subject of the thesis entitled "Marketing analysis of the customer satisfaction and suggestions of strategic approach to increasing its level" is to analyze and evaluate the current situation of a customer satisfaction, in this case, the satisfaction of the spectators during the sports event taking place every year in early December in Lillehammer, Norway. The theoretical section lists and explains …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Dubravčík, Jakub. Marketingová analýza spokojenosti zákazníků a návrhy strategického přístupu zvyšujícího její úroveň. Pardubice, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní