Big five personality traits and income – Jan Rejthar
Jan Rejthar
Bakalářská práce
Big five personality traits and income
Pětifaktorový model osobnosti a příjem
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je ověřit hypotézu: „Osobnost ovlivňuje příjem.“ K ověření hypotézy je vytvořen model regresní analýzy metodou OLS. Pětifaktorový model „Velká Pětka“ je užitý jako taxonomie osobnosti a k jeho vyhodnocení slouží přeložený dotazník IPIP 50 s vysokou mírou spolehlivosti. Výsledky regresní analýzy se přiklání ve prospěch hypotézy, přívětivost vykazuje negativní a statisticky …víceAbstract:
This bachelor thesis aims at inspection of the hypothesis: “Personality effects income.”An OLS regression model is used to analyze the hypothesis. The Big Five personality traitsmodel is employed as the taxonomy of personality and translated version of the IPIP 50questionnaire is utilized for assessment of personality of individuals, showing high level ofreliability. Results of the regression analysis …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75517
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2019
- Vedoucí: Tomáš Frömmel
- Oponent: Dagmar Brožová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75517
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Chování řidiče motocyklu a pětifaktorový model osobnosti
Kristýna SCHNEIDEROVÁ -
Šestifaktorový model osobnosti a kreativita
Tereza ZÁŠKODNÁ -
Vztah mezi průběhem životní dráhy, generativitou a rysy osobnosti
Tomáš Franc -
Pětifaktorový model osobnosti u dětí: Psychometrické charakteristiky české verze NEO-PI-3 u dětí
Jana Stehlíková -
Porovnání psychologických aspektů jako predeterminantů úspěchu mezi profesionálními hráči fotbalu pomocí pětifaktorového modelu osobnosti.
Jan FULNEK -
Jak dobře se vzájemně známe? Míra shody mezi sebeposouzením a posouzením osobnosti
Kristina Privarčáková -
Rozdíly ve vizuální pozornosti a vnímání reklam mezi pohlavími
Veronika Šraierová -
Rozdíly v délce života mezi pohlavími: meta-analýza dat publikovaných pro různé skupiny hmyzu
Barbora Žabová