Bc. Eliška FIDLEROVÁ

Master's thesis

Mystery Shopping v oblasti pojišťovnictví

Mystery Shopping in the field of insurance
Anotácia:
Vysoká úroveň zákaznických služeb je jedním z nejdůležitějších faktorů ovlivňující dlouhodobý a trvalý vztah mezi zákazníkem a firmou. Jedna z metod hodnocení kvality této služby je metoda Mystery Shopping. Ta umožňuje ověřit dodržování standardů kvality služeb a identifikuje příčiny námitek zákazníků a nespokojenost se "slabými stránkami". Cílem diplomové práce je posouzení kvality pojišťovacích služeb …viac
Abstract:
High-quality customer service is one of the most crucial factors influencing a long-term and lasting relationship between a customer and a company. One of the methods for assessing the quality of this service is the Mystery Shopping method. This method allows us to verify the adherence to service quality standards and identifies the reasons for customer complaints and dissatisfaction with "weak points …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Tomáš Sadílek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FIDLEROVÁ, Eliška. Mystery Shopping v oblasti pojišťovnictví. Plzeň, 2023. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management