Strategie společenské odpovědnosti/udržitelného podnikání jako konkurenční výhoda – Valerie Vokounová
Valerie Vokounová
Diplomová práce
Strategie společenské odpovědnosti/udržitelného podnikání jako konkurenční výhoda
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení úrovně reportingu o udržitelném podnikání tří nejvý-znamnějších mobilních operátorů v ČR z pohledu souladu se současnou a připravovanou legisla-tivou (ESG reporting podle Směrnice o podávání zpráv o udržitelnosti podniků z června 2022 - CSRD). Metodicky se práce opírá o komparativní analýzu podle specifikovaných kritérií. V teore-tické části byly analyzovány přístupy …víceAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the level of sustainability reporting of the three most im-portant mobile operators in the Czech Republic in terms of compliance with current and upcom-ing legislation (ESG reporting according to the Corporate Sustainability Reporting Directive of June 2022 - CSRD). Methodologically, the work is based on a comparative analysis according to specified criteria …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Identifikátor:
http://theses.cz/id/lciafg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOKOUNOVÁ, Valerie. \textit{Strategie společenské odpovědnosti/udržitelného podnikání jako konkurenční výhoda}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/lciafg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
Martina Vachalová -
Společenská odpovědnost mobilních operátorů v ČR
Marcel Schánělec -
Společenská odpovědnost mobilních operátorů v ČR
Lenka Kalvodová -
Společenská odpovědnost mobilních operátorů
Jan Jonáš -
Společenská odpovědnost mobilních operátorů na trhu ČR z pohledu zákazníků.
Anna Hůrková