BcA. Anna Machová

Master's thesis

Komparace využívání marketingových nástrojů v památkové péči

The Comparision of Marketing tools in the Cultural Heritage
Abstract:
Diplomová práce “Komparace využívání marketingových nástrojů v památkové péči” je srovnávací studií toho, jak marketingové nástroje využívají objekty ve státem spravovaných památkových objektech v porovnání s objekty, které provozují soukromníci. Předpokladem je vyvinutější marketing u soukromých objektů, autorka svoji hypotézu dokazuje na výzkumném vzorku dvou dvojic památkových objektů. Součástí …more
Abstract:
Diploma thesis “The Comparision of Marketing tools in the Cultural Heritage” is a study about application of the marketing tools in the cultural heritage owned by state in comparision with application of the marketing tools in the cultural heritage owned by private owners. We assume that the private cultural heritage has a more developed marketing. The author is proving the hypothesis on the research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 8. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 9. 2017
  • Supervisor: MgA. BcA. Petra Vodičková, Ph.D.
  • Reader: doc. MgA. Blanka Chládková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakulta
https://is.jamu.cz/th/f4k2x/