Komparace využívání marketingových nástrojů v památkové péči – BcA. Anna Machová
BcA. Anna Machová
Master's thesis
Komparace využívání marketingových nástrojů v památkové péči
The Comparision of Marketing tools in the Cultural Heritage
Abstract:
Diplomová práce “Komparace využívání marketingových nástrojů v památkové péči” je srovnávací studií toho, jak marketingové nástroje využívají objekty ve státem spravovaných památkových objektech v porovnání s objekty, které provozují soukromníci. Předpokladem je vyvinutější marketing u soukromých objektů, autorka svoji hypotézu dokazuje na výzkumném vzorku dvou dvojic památkových objektů. Součástí …moreAbstract:
Diploma thesis “The Comparision of Marketing tools in the Cultural Heritage” is a study about application of the marketing tools in the cultural heritage owned by state in comparision with application of the marketing tools in the cultural heritage owned by private owners. We assume that the private cultural heritage has a more developed marketing. The author is proving the hypothesis on the research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 8. 2017
Identifier:
https://is.jamu.cz/th/f4k2x/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2017
- Supervisor: MgA. BcA. Petra Vodičková, Ph.D.
- Reader: doc. MgA. Blanka Chládková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MACHOVÁ, Anna. \textit{Komparace využívání marketingových nástrojů v památkové péči}. Online. Master's thesis. Brno: Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno, Faculty of Theatre. 2017. Available from: https://theses.cz/id/lcwry0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/f4k2x/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of TheatreMaster programme / field:
Dramatic Arts / Theatre Management focusing on Production
Theses on a related topic
-
Audiovizuální tvorba jako součást popularizace v památkové péči a muzeologii
Nikola Klučarovská -
Komunikační a marketingová prezentace státního zámku v Opočně
Kateřina Rýdlová -
Státní hrady a zámky ve službách lidu. Interiérové instalace a prezentace hradů a zámků ve středních Čechách v letech 1945 - 1989
Zdeněk ŠINÁGL -
Osud hradů a zámků po roce 1989 v okresech Tábor, Český Krumlov a Prachatice
Lenka DŘEVOVÁ -
Památky Libereckého kraje a jejich edukační možnosti: hrady Bezděz a Houska
Lucie Medviďová -
Péče o kulturní památky v praxi - srovnání přístupů u konkrétních objektů: hrad Kašperk a zřícenina hradu Radyně
Karolína WISLOCKÁ -
Hrad Helfštýn a osobnost Zdeňka Gardavského
Hana Glombová -
Hrad Helfštýn a osobnost Zdeňka Gardavského
Hana Glombová