Bc. Lucie Kondelíková

Master's thesis

Využití online marketingu v gastronomických službách

The use of online marketing in gastronomic services
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit potenciál a aktuální stav využití online marketingu v gastronomických službách. Práce se zabývá analýzou nejefektivnějších nástrojů a aktivit online marketingu, které jsou vhodné pro gastronomická zařízení. Dále pojednává o tom, jaké nástroje restauratéři využívají a jak efektivně. V neposlední řadě se věnuje zhodnocení povědomí majitelů a manažerů gastronomických …more
Abstract:
The aim of this Master’s Dissertation is to evaluate the potential and current state of use of online marketing in gastronomic services. The work deals with the analysis of the most effective tools and activities of online marketing, which are suitable for gastronomic facilities. It also discusses what tools restaurateurs use and how effectively. Last but not least, it assesses the awareness of owners …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2020
  • Supervisor: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
  • Reader: Ing. Štěpán Chalupa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality and Spa Management