Bc. Lucie Kondelíková

Master's thesis

Využití online marketingu v gastronomických službách

The use of online marketing in gastronomic services
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit potenciál a aktuální stav využití online marketingu v gastronomických službách. Práce se zabývá analýzou nejefektivnějších nástrojů a aktivit online marketingu, které jsou vhodné pro gastronomická zařízení. Dále pojednává o tom, jaké nástroje restauratéři využívají a jak efektivně. V neposlední řadě se věnuje zhodnocení povědomí majitelů a manažerů gastronomických …viac
Abstract:
The aim of this Master’s Dissertation is to evaluate the potential and current state of use of online marketing in gastronomic services. The work deals with the analysis of the most effective tools and activities of online marketing, which are suitable for gastronomic facilities. It also discusses what tools restaurateurs use and how effectively. Last but not least, it assesses the awareness of owners …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/qy66j/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
  • Vedúci: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Štěpán Chalupa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / odbor:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality and Spa Management