Martin Pohl
Diplomová práce
Marketing v pohřebnictví
Marketing of funeral services
Anotace:
Diplomová práce věnující se marketingu pohřebních ústavů v České republice a jejich vztahu k inovacím. V teoretické části se práce zabývá marketingem, marketingovým mixem, charakteristikou služeb a marketingovým výzkumem. V praktické části je popsán současný stav pohřebnictví v České republice včetně legislativních omezení a regulace marketingu. Jsou zde uvedeny produkty a služby běžně poskytované …víceAbstract:
The thesis is focused on innovations and marketing of funeral services in the Czech republic. The first part is devoted to theoretical background, including marketing theory, marketing mix, theory of services and theory of marketing research. The practical part describes the funeral business in the Czech republic, including legislative restrictions and marketing regulations. It also lists typical products …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33617
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2012
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Leoš Vosol
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33617
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a management v pohřebnictví
Tereza Prachařová -
Vizuální komunikace v pohřebnictví
Silvie Jakubková -
Financování pohřebnictví z veřejných rozpočtů v České republice
Jana Hanáčková -
Etika v pohřebnictví
Veronika Hofmannová -
Etika v účetní profesi (etika, morálka, kodexy profesionálního chování)
Šárka Jiranová -
Aplikovaná profesní etika: etika pracovníků ve finančním poradenství
Martin Polák -
Kdy brát etiku vážně: Persuasivní etika jako odpověď na otázku „A k čemu?“
Michal Stránský -
Informační etika pohledem evolučního paradigmatu
Ondřej Řepka