Martin Pohl
Master's thesis
Marketing v pohřebnictví
Marketing of funeral services
Abstract:
Diplomová práce věnující se marketingu pohřebních ústavů v České republice a jejich vztahu k inovacím. V teoretické části se práce zabývá marketingem, marketingovým mixem, charakteristikou služeb a marketingovým výzkumem. V praktické části je popsán současný stav pohřebnictví v České republice včetně legislativních omezení a regulace marketingu. Jsou zde uvedeny produkty a služby běžně poskytované …moreAbstract:
The thesis is focused on innovations and marketing of funeral services in the Czech republic. The first part is devoted to theoretical background, including marketing theory, marketing mix, theory of services and theory of marketing research. The practical part describes the funeral business in the Czech republic, including legislative restrictions and marketing regulations. It also lists typical products …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 10. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33617
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2012
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Leoš Vosol
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33617
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing a management v pohřebnictví
Tereza Prachařová -
Vizuální komunikace v pohřebnictví
Silvie Jakubková -
Financování pohřebnictví z veřejných rozpočtů v České republice
Jana Hanáčková -
Etika v pohřebnictví
Veronika Hofmannová -
Etika v účetní profesi (etika, morálka, kodexy profesionálního chování)
Šárka Jiranová -
Aplikovaná profesní etika: etika pracovníků ve finančním poradenství
Martin Polák -
Kdy brát etiku vážně: Persuasivní etika jako odpověď na otázku „A k čemu?“
Michal Stránský -
Informační etika pohledem evolučního paradigmatu
Ondřej Řepka