Tomáš JIRÁNEK
Bachelor's thesis
Alternativní možnosti propagace
Alternative Public Relation
Anotácia:
Práce se zabývá možnostmi propagace vysokých škol na internetu. Je rozdělena do dvou částí. První část práce popisuje, jaké možnosti propagace existují a které z nich jsou nejúspěšnější. Dále pak analyzuje stav využití sociálních sítí vysokými školami a charakterizuje funkci těch, které jsou nejvíce využívány. Na konci první části je rozbor odezev vyhledávačů sociálních sítí na daná klíčová slova a …viacAbstract:
This thesis is focused on possibilities of rising university online profiles. It is divided into two main parts. The first part describes what options for online promotion exist and which ones are the most successful. Then the use of social networks (SN) by universities is analyzed and the functionality of the most popular SN is described. At the end of the first part an analysis of keywords searches …viacKľúčové slová
Propagace vysokých škol sociální sítě YouTube SecondLife FaceBook Twitter LinkedIn MySpace.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2011
Zverejniť od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2011
- Vedúci: Ing. Jaroslav Fiřt, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JIRÁNEK, Tomáš. Alternativní možnosti propagace. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta elektrotechnická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 08. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta elektrotechnickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Fakulty of Electrical EngineeringBachelor programme / odbor:
Electrical Engineering and Informatics / Commercial Electrical Engineering
Práce na příbuzné téma
-
Virální videa jako nástroj propagace vysokých škol
Jitka Zapletalová -
Metody propagace vysokých škol
Lenka Mládková -
Propagace vědy na vysokých školách v ČR
Zora Zelená -
Propagace Vysoké školy polytechnické Jihlava
Anna Benedikovičová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
Mlnaříková Mlnaříková -
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík -
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř