Zkušenosti učitelů s distančním vzděláváním v době pandemie Covid - 19 – Bc. Veronika ZÁMEČNÍKOVÁ
Bc. Veronika ZÁMEČNÍKOVÁ
Diplomová práce
Zkušenosti učitelů s distančním vzděláváním v době pandemie Covid - 19
Teaching experience in online education during the state of emergency
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zkušenostmi učitelů s distančním vzděláváním v době pandemie Covid-19. Teoretická část práce pojednává o distanční výuce, respektive zásahu pandemie covid-19 do vzdělávání, doporučení a pomoc školám s distanční výukou. Poslední kapitola teoretické části definuje a charakterizuje distanční výuku, představuje formy a komunikační platformy distanční výuky a na konec na výhody …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the experience of teachers with distance education during the Covid-19 pandemic. The theoretical part of the thesis deals with distance learning, respectively the intervention of the covid-19 pandemic in education, recommendations and assistance to schools with distance learning. The last chapter of the theoretical part defines and characterizes distance education, presents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Michal Růžička, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZÁMEČNÍKOVÁ, Veronika. Zkušenosti učitelů s distančním vzděláváním v době pandemie Covid - 19. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - poradenství / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Online výuka žáků 1. stupně z pohledu žáků, třídního učitele a rodičů
Kateřina Blahušová -
The approaches and methods used during online teaching: developing speaking skills
Pavlína Jabůrková -
Případová studie žákovské a učitelské percepce online výuky na jedné základní škole v období pandemie COVID-19
Michaela Sadloňová -
Distanční výuka očima rodičů žáků s dyslexií během pandemie covid-19
Lucie Bláhová -
COVID-19 as an existential and educational crisis: A mixed methods study on online learning experiences of foreign students in Brno
Sithabiso Moyo -
Role uvádějícího učitele v profesním rozvoji začínajícího učitele ve vybrané mateřské škole
Kateřina Dobčáková -
NEDESTRUKTIVNÍ ZKOUŠENÍ MATERIÁLU:
Tomáš Kadeřábek -
Dotazník hodnocení učitele žákem jako nástroj k sebereflexi učitele
Tomáš HLADÍK
Název
Vložil
Vloženo
Práva