Bc. Magdaléna Doležalová

Diplomová práce

Integrovaná marketingová komunikace města Jičína

Integrated marketing communication of the town Jičín
Anotace:
Diplomová práce se věnuje tématu integrované marketingové komunikace aplikované na komunikaci s veřejností ve městě Jičíně. Důvodem vytvoření této práce je předpoklad, že komunikace Městského úřadu v Jičíně nemá žádnou ucelenou strategii, což vede k její roztříštěnosti. Vytvoření jednotné koncepce komunikace by pak mělo zjednodušit proces poskytování informací a napomoci k získání nezbytné podpory …více
Abstract:
This Diploma describes the integrated marketing communications applied to communication with the residents of Jicin. The reason for writing this Diploma is the assumption that the communication of the Jicin‘s municipal authority has no uniform strategy, which leads into its fragmentation. Creating a unified concept of communication should simplify the process of providing information and helps to get …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní