Eye-trackingová analýza varovných textů v reklamách na alkoholické nápoje – Michaela Hrušková
Michaela Hrušková
Diplomová práce
Eye-trackingová analýza varovných textů v reklamách na alkoholické nápoje
Eye-tracking analysis of warning texts in advertising on alcoholic beverages
Anotace:
Práce se zabývá problematikou varovných textů v reklamě na alkoholické nápoje. Cílem práce je zjistit spotřebitelské postoje vybrané cílové skupiny k reklamním sdělením propagující alkoholické nápoje a provést eye-trackingovou analýzu varovných textů v reklamách na alkoholické nápoje. Vybranou cílovou skupinou jsou mileniálové. Literární rešerše se věnuje společenské odpovědnosti firem v oblasti alkoholového …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of warning texts in advertising on alcoholic beverages. The aim of this thesis is to find out consumer attitudes of a selected target group to advertising messages promoting alcoholic beverages and to perform eye-tracking analysis of warning texts in advertisements on alcoholic beverages. The selected target group is millennials. The literature review deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79640
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Daria Gunina
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79640
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić