Analýza reklam na sociální síti na trhu s potřebami pro domácí zvířata – Denisa Vidová
Denisa Vidová
Diplomová práce
Analýza reklam na sociální síti na trhu s potřebami pro domácí zvířata
Analysis of Social Network Advertisement in the Pet Equipment Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou reklam na sociální síti na trhu s potřebami pro domácí zvířata. V práci byla nejprve popsána teoretická východiska on-line komunikace a rozebrány on-line komunikační nástroje. Dále je zde popsán proces vytváření reklamy na Facebooku. V další kapitole byl charakterizován trh s potřebami pro domácí zvířata dle mikroprostředí a makroprostředí. V následující kapitole …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of social network advertisement in the pet equipment market. The work first described the theoretical basis of online communication and analyzed online communication tools. The process of creating an ad on Facebook is also described here. In the next chapter, the pet equipment market was characterized according to the microenvironment and macroenvironment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143179
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2021
- Vedoucí: Tereza Prešnajderová
- Oponent: Lukáš Klapil
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VIDOVÁ, Denisa. \textit{Analýza reklam na sociální síti na trhu s potřebami pro domácí zvířata}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/ldcwg4/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza on-line firemních komunikačních procesů se zaměřením na on-line komunikaci ve Futured apps s.r.o v době pandemie COVID-19
Eva Vašíčková -
Communication strategies for selling wine on–line
Tomáš Pelikán -
On-line marketingová komunikace
Helena Horňáková -
On-line marketingová komunikace společnosti wemoto.cz
Tomáš Valeš -
On-line marketingová komunikace pro e-shop se sportovní výživou
Nela Sojková -
Návrh on-line komunikace internetového obchodu s vínem
Klaudie Semelová -
Měření on-line marketingových kampaní
Zbyněk Lukáš -
Úloha reklamní fotografie v tištěných a on-line médiích
Lukáš Petráček