Marketingový výzkum spokojenosti diváků Televizních novin na TV Nova – Bc. Vladěna Mašínová
Bc. Vladěna Mašínová
Master's thesis
Marketingový výzkum spokojenosti diváků Televizních novin na TV Nova
Marketing research of TV news at the NOVA station viewers satisfaction
Abstract:
Hlavním tématem diplomové práce je marketingový výzkum. Tento výzkum je zaměřený na spokojenost diváku s Televizními novinami, které jsou vysílány na stanici Nova. Práce je složena z teoretické a praktické části. V teoretické části práce jsou definovány pojmy, které souvisí s marketingovým výzkumem. Jedná se o vymezení typů marketingového výzkumu a druhů otázek, které se používají. Dále jsou v této …moreAbstract:
Main topic of this thesis is a marketing research. This research is focused on the satisfaction of the viewers of the Television news, that are broadcasted on the Nova station. The thesis is composed of theoretical and practical part.In the theoretical part are defined terms, that are related to marketing research. These are the definitions of different types of marketing research and types of questions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAŠÍNOVÁ, Vladěna. \textit{Marketingový výzkum spokojenosti diváků Televizních novin na TV Nova}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/ldexis/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
Role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Alexandra Kargapolova -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Marketingový výzkum pro potřeby marketingové komunikace
Pavlína Horčičková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum vybraného produktu
Sabrina Pilátová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights